Selidba je zahtevan proces koji zahteva pažljivo planiranje i organizaciju. Bez obzira da li se selite u novi stan, kuću ili poslovni prostor, dobra priprema za selidbu je ključ uspeha. U ovom blogu delimo sa vama korisne savete kako biste se dobro pripremili za selidbu, uključujući organizaciju stvari, pakovanje, nabavku adekvatnih kutija i materijala za pakovanje, kao i pripremu prostora za utovar.
Priprema za selidbu – osnovni koraci
-
Organizacija stvari
Prvi korak u pripremi za selidbu je organizacija stvari. Napravite inventar svih svojih stvari kako biste imali jasan pregled onoga što selite. Razvrstajte stvari po kategorijama kao što su odeća, nameštaj, posuđe, elektronika itd. Ovo će vam pomoći da lakše planirate pakovanje i utovar. Možete imati i vrlo jasan spisak koji ćete koristiti u celom procesu selidbe. Ideja je da svaku odrađenu stavku štiklirate ili precrtate sa spiska.
Iako vam se čini suludo i možda smatrate da vam spisak nije potreban, imajte u vidu da ovaj proces može znatno umanjiti stres jer je to stavka manje o kojoj ćete morati da mislite.
-
Pakovanje
Nakon što ste organizovali stvari, vreme je da ih zapakujete. Nabavite kvalitetne kutije za selidbu različitih veličina kako biste efikasno pakovali stvari. Koristite zaštitnu ambalažu poput balona za pakovanje, stiropora ili stretch folije za fragilne predmete kako biste ih zaštitili tokom transporta.
Ukoliko ne znate od čega da krenete, agencije za selidbu u velikom broju slučajeve imaju kompletan asortiman robe za pakovanje. Od njih možete nabaviti sve što vam može biti korisno.
-
Obezbeđivanje adekvatnih kutija i materijala za pakovanje
Važno je obezbediti adekvatne kutije i materijale za pakovanje kako bi vaše stvari bile sigurne tokom selidbe. Kutije za odeću sa visećim šipkama su odlične za transport garderobe bez guženja, dok su jače kutije pogodne za teže predmete poput knjiga ili posuđa.
Na vašem spisku iz prvog koraka se mora naći i materijal za pakovanje. On je preduslov da se vaše stvari prenesu bez oštećenja.
-
Priprema prostora za utovar
Pre samog dana selidbe, pripremite prostor za utovar. Oslobodite pristupnu stazu i parking mesto za kamion ili kombi za selidbu. Ako je moguće, rezervišite parking mesto unapred kako biste izbegli probleme sa parkiranjem na dan selidbe.
Uzmite u obzir i vremenske uslove. Ukoliko očekujete padavine, pripremite ćebad i peškire koji mogu poslužiti za zaštitu vaših stvari od vode i/ili snega.
Ukoliko stvari selite u vrlo nepristupačan prostor, savetujemo korišćenje usluga selidbenih agencija jer je iskustvo ovde ključ uspeha. Agencije za selidbu imaju obučeni tim ljudi koji su tu sa specijalizovanom opremom za nošenje čak i specijalnih i teških tereta. Uvežbani su za prostore bez lifra i terasa, uske prolaze i kompleksne parking situacije.
Kako Selidbe Drašković mogu pomoći?
Kada je reč o selidbama, Selidbe Drašković su vaš pouzdan partner. Naš tim profesionalaca će vam pomoći da se dobro pripremite za selidbu. Sa bogatim iskustvom u organizaciji selidbi, nudimo vam savete i podršku tokom celog procesa. Od organizacije stvari, pakovanja, do utovara i transporta, možete se osloniti na nas da sve bude obavljeno efikasno i bez stresa.
Uz Selidbe Drašković, vaša selidba će proteći glatko i bez problema. Kontaktirajte nas danas kako bismo vam pomogli da se dobro pripremite za selidbu i uživate u novom početku na vašoj novoj adresi.
Uz nas imate pristup kamionu ili kombiju. Radimo sve vrste selidbi, od selidba stanova i kuća do poslovnog prostora. Na teritoriji Beograda, međugradski ili međunarodno, preselite se u rekordnom roku i bez muke.
Možete nas kontaktirati preko forme na sajtu a možete nas i pozvati direktno telefonom. Iskoristite i opciju besplatne procene selidbe. Što više informacija o vašoj preciznoj situaciji podelite sa nama, to ćemo biti spremniji i konkretniji u pogledu cene.